vineri, 10 iunie 2011

Decupaj, Pasta de fier si 4 mini tablouri


Daca tot am fost la faza vintage, atunci, ca o complectare am realizat rapid si 4 tablouri folosindu-ma de tehnica servetelului sau decupaj, dar si de sablonul si pasta ce imita fierul despre care v-am vorbit in postarea anterioara - Vintage.
Tablourile sunt micute si le-am gandit sa fie expuse toate 4, una langa alta. Le-am realizat pe placajul unor rame foto pe care le-am vopsit in alb.
 
Astfel pe 3 dintre ele am lipit servetel iar a patra este doar cu pasta pusa prin sablon.







 Aici am intervenit si cu sablonul peste decoupage.




Dupa ce s-au uscat le-am pus in rama si urmeaza sa fie puse pe perete.




 Astfel, daca nu v-ati nascut pictori nu ezitati sa incercati decupajul si alte trucuri de hobby pentru a va crea lucruri minunate, personalizate de care ulterior puteti fi mandri.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu