miercuri, 27 martie 2013

Decoratiuni Handmade. Decupaj si alte tehnici.














2 comentarii:

  1. Buna,toate lucrurile pe care le-am gasit aici sunt superbe,incepand cu produsele de vanzare, explicatii,foto,pana la produse finite.Sunt f.hotarata sa incep sa creez si eu,dar am anumite intrebari...mi-am facut lista de cumparaturi din tutorialul tehnica servetelului(cel cu cutia ),apoi am vazut in alte tutoriale ca se folosesc alte produse...e cam greu pt mine,nu prea inteleg anumite chestii.De ex.in explicatia cu cutia de lemn se foloseste pentru crapare acel lac biocomponent si un grund acrilic, iar la decupaj pe sticla, se foloseste o pasta de crapare,care se da pe un grund de crapare.Aici nu prea inteleg eu...Daca se poate sa imi explicati. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, multumim pentru aprecieri !
    - va recomandam sa o luati incet, pas cu pas
    - in tutorialele de care ne-ati vorbit se folosesc tehnici diferite si materiale relativ diferite
    1 - Grundul acrilic este un produs:
    http://www.complexart.ro/grund-acrilic-100-ml-52304.html
    2 - Iar Grundul pentru pasta de crapare este cu totul si cu totul alt produs:
    http://www.complexart.ro/grund-crapare-100ml-pentart-pentru-pasta-de-crapare.html

    ATENTIE ! - va rugam sa cititi cu atentie fiecare tutorial si mai mult - va rugam sa nu va grabiti - sa invatati incet - pas cu pas - mai intai sa comandati produse pentru 1 tutorial - dupa ce faceti mai multe lucrari si va acomodati cu tehnica aceea - apoi treceti la alta tehnica :) - asta este recomandarea noastra :)

    RăspundețiȘtergere