luni, 15 iulie 2013

Tutorial tehnica Quilling

Primi pasi in tehnica Quilling
Simplu si pe intelesul tuturor

Forme de baza


Unelte principale:
Acul special pentru rasucit hartia quilling
Bidonasul ptr. adeziv cu picurator
forfecuta, etc.puteti sa cumparati de aici:




am taiat un carton A4 in jumatate si l-am indoit ca in imagine

 

am lipit o panglica aurie pe o parte iar pe cealalta parte am perforat o pereche de verighete
Perforatoarele le puteti cumpara de aici:


am realizat din fasii de hartie (quilling) o floare pe nuante de crem si am lipit si cateva strasuri
Strasuri puteti gasi aici:


Ptr. textul personalizat al invitatiei am ales hartie de calc, perforata pe margine




Dupa ce am lipit in interior o inimioara aurie, obtinuta prin perforare se tipare textul personalizat,
iar apoi se lipeste hartia de calc pe carton


Pentru ca totul sa fie handmade, am confectionat chiar si plicurile.
Si...gata ! Avem invitatii de nuntam handmade 100%
Simple si create cu suflet...nu cu masina !
Spor la creativitate !


Multumim autoarei ptr. tutorial:
Ileana Iacob
https://www.facebook.com/QuillingByLilly



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu